Kody do Hearts of Iron IV PC:HOIIV

Pierwszy krok to wywołanie okna konsoli. W zależności od wersji gry może się to stać na trzy sposoby:

1) poprzez wciśnięcie tyldy (~)

2) poprzez jednoczesne wciśnięcie SHIFT+3

3) poprzez przytrzymanie ALT i wciskanie kolejno NUMPAD2, NUMPAD1

Do okna możesz wpisywać poniższe kody:

helplog - wszystkie możliwe komendy konsoli zostają zapisane w pliku game.log

instantconstruction - natychmiastowa budowa

morehumans (liczba) - dodaje ludzi

research all - wszystkie badania technologiczne

research_on_icon_click - badania technologiczne kiedy klikasz na daną ikonę technologi

debug_nuking - bomba nuklearna dostępna dla każdego

annex (nazwa państwa) - anektujemy państwo (np: annex USA)

winwars - wygrywasz wojnę z najwyższym wynikiem

manpower (liczba) - dostajesz pracowników

observe - jesteś tylko obserwatorem rozgrywki

whitepeace (państwo) - pokój

add_equipment (liczba) (nazwa) - dodaje sprzętu (np: add_equipment 200 Sonderkraftfahrzeug)

add_diplo - dyplomata

ai - włącz lub wyłącz AI

ai_accept lub yesman - zawsze akceptują dyplomatę

fow lub debug_fow - usuwa mgłę na mapie

spawn (typ jednostki) (id prowincji) (liczba) - dostajesz wybraną jednostkę

xp (liczba) - dodaje punkty doświadczenia

pp (liczba) - dodaje punkty polityczne

pp - dodaje 1000 puntów politycznych

night - noc

civilwar (ideologia) (państwo) - wybucha wojna domowa (np: civilwar fascism ENG)

tag_color - test kolorów

aiview - informacje o AI

instant_prepare - natychmiastowe przygotowania marynarki do inwazji

nu (liczba) - dodaje określoną ilość jedności narodowej

nextsong - następna piosenka

debug_borders - włącz/wyłącz granice

debug_water - włącz/wyłącz pogodę

debug_cities - włącz/wyłącz "malowanie" miast

debug_terrain - włącz/wyłącz kształtowanie terenu

debug_trees - włącz/wyłącz drzewa

debug_rivers - włącz/wyłącz rzeki

debug_sky - włącz/wyłącz niebo

version - pokazuje wersje gry

debug_lockcamera - włącz/wyłącz kamerę

Hearts of Iron IV Lista Państw (Country Tags):

Germany = GER

United Kingdom = ENG

Soviet Union = SOV

France = FRA

Italy = ITA

United States = USA

Japan = JAP

Sweden = SWE

Norway = NOR

Finland = FIN

Denmark = DEN

Iceland = ICE

Lithuania = LIT

Estonia = EST

Latvia = LAT

Romania = ROM

Yugoslavia = YUG

Serbia = SER

Greece = GRE

Albania = ALB

Bulgaria = BUL

Hungary = HUN

Croatia = CRO

Slovakia = SLO

Poland = POL

Luxembourg = LUX

Belgium = BEL

Netherlands = HOL

Czechoslovakia = CZE

Austria = AUS

Portugal = POR

Ireland = IRE

Switzerland = SWI

Spain = SPR

Afghanistan = AFG

Iraq = IRQ

Oman = OMA

Iran = PER

Saudi Arabia = SAU

Turkey = TUR

Yemen = YEM

Egypt = EGY

Syria = SYR

Lebanon = LEB

Jordan = JOR

Libya = LBA

Australia = AST

New Zealand = NZL

Bhutan = BHU

Tibet = TIB

Nepal = NEP

British Raj = RAJ

Phillipines = PHI

Siam = SIA

China = CHI

Guangxi Clique = GXC

People’s Republic of China = PRC

Shanxi = SHX

Xibei San Ma = XSM

Sinkiang = SIK

Yunnan = YUN

Mongolia = MON

Mengkukuo = MEN

Tannu Tuva (All Hail!) = TAN

Korea = KOR

Liberia = LIB

Ethiopia = ETH

South Africa = SAF

Canada = CAN

Mexico = MEX

Costa Rica = COS

El Salvador = ELS

Guatamala = GUA

Honduras = HON

Nicaragua = NIC

Panama = PAN

Cuba = CUB

Dominican Republic = DOM

Haiti = HAI

Brazil = BRA

Argentina = ARG

Chile = CHL

Colombia = COL

Bolivia = BOL

Ecuador = ECU

Paraguay = PAR

Peru = PRU

Uruguay = URG

Venezuela = VEN

Wszystkie narody utworzone po rozpoczęciu gry otrzymają oznaczenie D## z rosnącą liczbą w oparciu o datę powstania narodu (np: Nacjonalistyczna Hiszpania, pierwszy stworzony naród, powinna mieć oznaczenie D01).

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn