Stellaris

Data premiery 09.05.2016

Tryb gry: single / multiplayer

Minimalne wymagania:

Procesor Intel Core 2 Quad 9400 6,66 Ghz lub AMD Athlon II X4 640 3 GHz

System Windows 7 x86 lub Windows 8

Pamięć 2 GB RAM

Karta graficzna NVIDIA GeForce X 460 lub AMD HD 5770 z 1024 MB VRAM i Shader Model 3.0

4 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Kody do Stellaris:

Przywołaj konsole  ~ i wpisz kody z listy poniżej (X to liczba):

Engineering X - dodaje punkty inżynieryjne

Influence X - dodaje wpływy

Minerals X - dodaje minerały

nazwa zasobu X - dodaje określona ilość danego zasobu np: physics 1000

planet_resource ID - dodaje zasoby

Skills X - dodaje punkty umiejętności

Instant_Build - natychmiastowa budowa

Cash X - ustawia ilość kredytów energii

research_technologies - odblokowuje wszystkie technologie

Invincible - niewidzialność

AI - włącza/wyłącza AI

Survey - bada każdą planetę w systemie na mapie

Play X - możesz wybrać jaką grac frakcją np: play 21

Debug_Yesmen - AI sie nie sprzeciwia

Finish_Research - natychmiastowe ukonczenie wszystkich konstrukcji w aktualnym projekcie

Planet_Size X - wielkosc planety, max to 25

Damage X - niszczy wskazany statek

Instant_Colony - natychmiastowa kolonizacja

Instant_Move - przenosi cię na statek

Populate - dodaje mieszkanców

Observe - jesteś tylko obserwatorem gry

FTL - włącza/wyłącza FTL

Fast_Forward X - przenosi cię do wskazanego dnia np: fast_forward 50

Democratic_Election - wybory prezydenckie

Planet_Happiness X - ustaw jak bardzo mają byc zadowoleni mieszkancy

Planet_Class ID - ustaw klase planety np: planet_class pc_arctic

Remove_Trait_Species - ? np: remove_trait_species human trait_thrifty

Add_Trait_Species  - ? np: add_trait_species human trait_thrifty

 

Nazwy zasobów dla kodu planet_resource ID:

ID - nazwa

sr_alien_pets – Alien pets

sr_betharian – Betharian stone

sr_dark_matter – Dark matter

energy – Energy

engineering_research – Engineering Research

sr_engos – Engos vapor

food – Food

sr_garanthium – Garanthium ore

influence – Influence

sr_living_metal – Living metal

sr_lythuric – Lythuric gas

minerals – Minerals

sr_neutronium – Neutronium ore

sr_orillium – Orillium ore

physics_research – Physics research

sr_pitharan – Pitharan dust

sr_satramene – Satramene gas

society_research – Society research

sr_teldar – Teldar crystals

sr_terraform_gases – Terraforming gases

sr_terraform_liquids – Terraforming liquids

sr_zro – Terraforming liquids

Klasy planet dla kodu Planet_Class ID:

nazwa - ID

Desert - pc_desert

Tropical - pc_tropical

Arid - pc_arid

Continental - pc_continental

Ocean - pc_ocean

Tundra - pc_tundra

Arctic - pc_arctic

Gas Giant - pc_gas_giant

Asteroid - pc_asteroid

Molten - pc_molten

Barren - pc_barren

Barren (Cold) - pc_barren_cold

Toxic - pc_toxic

Frozen - pc_frozen

Orillium Ore - sr_orillium

Satramene Gas - sr_satramene

Tomb - pc_nuked

Shielded - pc_shielded

AI - pc_ai

Infested - pc_infested

Gaia - pc_gaia

B Star - pc_b_star

A Star - pc_a_star

F Star - pc_f_star

G Star - pc_g_star

K Star - pc_k_star

M Star - pc_m_star

Black Hole - pc_black_hole

Neutron Star - pc_neutron_star

Pulsar - pc_pulsar

Ringworld (Habitable) - pc_ringworld_habitable

Ringworld (Habitable Damaged) - pc_ringworld_habitable_damaged

Ringworld (Tech) - pc_ringworld_tech

Ringworld (Tech Damaged) - pc_ringworld_tech_damaged

Ringworld (Seam) - pc_ringworld_seam

Ringworld (Seam Damaged) - pc_ringworld_seam_damaged

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn