Hearts of Iron IVData premiery 06.06.2016

Tryb gry: single / multiplayer

Minimalne wymagania:

Procesor Intel Core 2 Quad 9400 2.66 GHz/AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz

System Windows Vista

Pamięć 2 GB RAM

Karta graficzna 1 GB GeForce GTX 460/Radeon HD 5770

2 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Kody do Hearts of Iron IV:

Pierwszy krok to wywołanie okna konsoli. W zależności od wersji gry może się to stać na trzy sposoby:

1) poprzez wciśnięcie tyldy (~)

2) poprzez jednoczesne wciśnięcie SHIFT+3

3) poprzez przytrzymanie ALT i wciskanie kolejno NUMPAD2, NUMPAD1

Do okna możesz wpisywać poniższe kody:

helplog - wszystkie możliwe komendy konsoli zostają zapisane w pliku game.log

instantconstruction - natychmiastowa budowa

morehumans (liczba) - dodaje ludzi

research all - wszystkie badania technologiczne

research_on_icon_click - badania technologiczne kiedy klikasz na daną ikonę technologi

debug_nuking - bomba nuklearna dostępna dla każdego

annex (nazwa państwa) - anektujemy państwo (np: annex USA)

winwars - wygrywasz wojnę z najwyższym wynikiem

manpower (liczba) - dostajesz pracowników

observe - jesteś tylko obserwatorem rozgrywki

whitepeace (państwo) - pokój

add_equipment (liczba) (nazwa) - dodaje sprzętu (np: add_equipment 200 Sonderkraftfahrzeug)

add_diplo - dyplomata

ai - włącz lub wyłącz AI

ai_accept lub yesman - zawsze akceptują dyplomatę

fow lub debug_fow - usuwa mgłę na mapie

spawn (typ jednostki) (id prowincji) (liczba) - dostajesz wybraną jednostkę

xp (liczba) - dodaje punkty doświadczenia

pp (liczba) - dodaje punkty polityczne

pp - dodaje 1000 puntów politycznych

night - noc

civilwar (ideologia) (państwo) - wybucha wojna domowa (np: civilwar fascism ENG)

tag_color - test kolorów

aiview - informacje o AI

instant_prepare - natychmiastowe przygotowania marynarki do inwazji

nu (liczba) - dodaje określoną ilość jedności narodowej

nextsong - następna piosenka

debug_borders - włącz/wyłącz granice

debug_water - włącz/wyłącz pogodę

debug_cities - włącz/wyłącz "malowanie" miast

debug_terrain - włącz/wyłącz kształtowanie terenu

debug_trees - włącz/wyłącz drzewa

debug_rivers - włącz/wyłącz rzeki

debug_sky - włącz/wyłącz niebo

version - pokazuje wersje gry

debug_lockcamera - włącz/wyłącz kamerę

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn